15 de maig, 2009

VA DE VÍDEOS...

Bon dia a tothom!! Avui aprotfito el post per deixar-vos un parell de vídeos que m'agradaria compartir amb vosaltres (per cert, que ja hem superat les 1.000 visites, yupiiii!!).

Començaré per deixar-vos el vídeo d'una campanya que duu a terme l'Eurocambra per animar els ciutadans europeus a anar a les urnes el proper 7-J. L'anunci és força agressiu (sobretot pels crits) i la jove que ho protagonitza respon a aquell cànon tan famós entre les pel.lícules de por americanes: noia rosa i exhuberant perseguida per psicòpata amb màcara. Ella no parla, només crida, i finalment la maten... Però a banda d'aquestes petites reivindicacions que podríem fer sobre el paper de la dona cridanera en aquesta campanya jo haig de reconèixer que he rigut. Potser més com a comunicadora que com a feminista, crec que l'anunci segurament arribarà als joves perquè trenca amb la serietat i la compustura exagerada que si li atribueix a la política. A veure que en penseu vosaltres....



L'altre vídeo que m'agradaria deixar-vos, per a qui no l'hagi pogut veure en directe, és l'entrevista que va fer l'Albert Om (El Club) a la Lídia Falcón, una de les feministes més reivindicatives del panorama espanyol, que acaba de publicar el llibre "Una mujer de nuestro tiempo". Em sembla extremadament interessant tot el que es planteja al llarg dels 20 minuts llargs d'entrevista.

Atenció a:
  • "Crec que totes les dones han patit assetjament" Lidia Falcón.
  • La Lidia apunta que algunes dones equivoquen la paraula femnisme i creuen que es tracta d'adquirir els pitjors costums i actituds d'ALGUNS (jo sé i crec que no són tots) homes.
  • L'Albert Om explica que prèviament a l'entrevista ha fet un "minisondeig" entre les dones de la redacció (la majoria joves) i cap d'elles s'ha atrevit (o no ha volgut) a dir que és feminista.




Doncs jo, amb 24 anys, amb un pare exemplar a casa i fora de casa, amb amics (en masculí) que saben respectar a les dones i fins i tot les defensen, i amb una parella (home) que em fa molt feliç; SÓC FEMINISTA!

Passeu un bon cap de setmana!

1 comentari:

  1. M’ha agradat molt l’entrevista “igualdad para lo mejor...” amb menció de la tauro-màfia. Molt bé, la Lídia. Molt, molt bé.

    Ah i, per suposat, JO TAMBÉ SÓC FEMINISTA!!!!

    Gràcies per l’enllaç al meu blog. Petons, Laura!!

    ResponElimina